2 mar 2017

Summer au pair? Ale jak to bez agencji?




Jako, że jest to pierwszy post to chciałabym przybliżyć główną tematykę tego bloga na najbliższy czas. Obecnie jestem w 3 klasie technikum i na wakacje (od połowy czerwca do drugiego tygodnia września) chcę wyjechać jako au pair. Jeśli interesuje was ten temat to zapraszam dalej 😀



Zacznijmy od tego, że zdecydowałam się na wyjazd bez udziału agencji pośredniczącej, ponieważ tak naprawdę nigdy nie mamy 100% gwarancji do kogo trafimy. Rozmawiałam z wieloma osobami, które wyjechały jako au pair i wiem, że w większości wypadków agencję nie za bardzo obchodzi co się z nami dzieje (wiadomo, kasa najważniejsza) a co do pieniędzy! Oczywiście opłata dla samej agencji uszczupli nasz portfel o jakieś 800zł.Dodatkowo jeśli decydujecie się na agencję to bilet do host rodziny i powrotny opłacacie same, przy wyjeździe na własną rękę jest to kwestia dogadania się z rodzinką. Myślę, że jeśli jesteśmy ostrożni to na własną rękę można znaleźć dobrą rodzinę (rozmowy na skype i dogadanie wszystkich szczegółów to oczywiście podstawa! ale o tym później). Bilety lotnicze są teraz w miarę tanie, więc wyjeżdżając w obrębie Europy można ekspresowo wrócić do Polski w razie czego 😉

W następnych postach będę chciała opisać moje matche, na jakich stronach można szukać rodzin i jakie pytania zadawać podczas rozmowy. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś komu się przyda ten blog! 😁






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka